Haber

DubaiDestinations kampanyası gezginleri yeni yaz maceralarına davet ediyor

Geçtiğimiz günlerde tanıtım kampanyasının yüzü olarak oyuncu Engin Altan Düzyatan’ı seçen Dubai, #DubaiDestinations kampanyasıyla bu kez bir yaz destinasyonu olarak şehrin eşsiz cazibesini etkileyici hikayelerle gözler önüne seriyor. Ağustos ayının sonuna kadar devam edecek olan kampanyada bu dönem sahil destinasyonları, kapalı mekan eğlenceleri, su parkları, benzersiz oteller ve ailelere yönelik etkinlikler ön plana çıkıyor.

Dubai Medya Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Direktörü ve Dubai Devlet Medya Ofisi (GDMO) İdari Müdürü Mona Al Marri “Muhammed Bin Rashid’in Dubai’yi dünyanın en yaşanabilir ve ziyaret edilebilir şehri haline getirme vizyonuna uygun olarak #DubaiDestinations kampanyası, şehrin karakterini dünyanın en büyük destinasyonlarından biri olarak sergilemeye devam ederken, benzersiz çeşitlilik, unutulmaz deneyimler ve yaratıcı şehir havası sergiliyor. yeni pencereler. öyle.” söz konusu.

Dubai Emirliği Devlet Başkanı Yardımcısı, Başbakan Yardımcısı ve Hükümdarı Şeyh Ahmed bin Muhammed bin Rashid Al Maktoum’un direktifleri altında başlatılan #DubaiDestinations kampanyası, Dubai’de yaşayanları ve turistleri Dubai’nin yeni bir yolculuk sırasında sunduğu deneyimleri keşfetmek için yeni bir yolculuğa davet ediyor. sıcak aylar öyle

Dubai Devlet Medya Ofisi’nin (GDMO) kreatif departmanı Brand Dubai ile işbirliği içinde başlatılan kampanya, Dubai’nin bir yaz destinasyonu olarak benzersiz cazibesini, ilgi çekici hikayelerle dünyanın dört bir yanındaki gezginlere sergilemeyi amaçlıyor.

Ağustos ayının sonuna kadar devam edecek olan #DubaiDestinations kampanyası, sakin sahil destinasyonlarından heyecan verici iç mekan etkinliklerine, eğlenceli su parklarından pitoresk otellere kadar şehrin en iyi yaz deneyimlerinin cazibesini gözler önüne seriyor.

Dubai Medya Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Direktörü ve Dubai Devlet Medya Ofisi (GDMO) İdari Müdürü Mona Al Marri Kampanya ile ilgili olarak, “BAE Lider Yardımcısı ve Dubai Emiri Şeyh Muhammed bin Rashid Al Maktoum’un emirliği dünyanın en yaşanabilir ve ziyaret edilebilir şehri haline getirme vizyonu doğrultusunda, kampanya Dubai’nin karakterini dünyanın en büyüklerinden biri olarak tanıtıyor. Kampanya, benzersiz çeşitliliği, unutulmaz deneyimleri ve onu tanımlayan yaratıcı şehir havasını sergilemeye devam ediyor. Anlatılan hikayenin gücünü kullanan kampanya, sıcak aylarda Dubai’nin sunduğu olanakları öne çıkarmayı hedefliyor ve farklılaştıran benzersiz deneyimlere odaklanıyor. Dubai, dünyanın en büyüleyici destinasyonlarından biri. Bu dönem, yerel ve uluslararası toplumu Dubai’nin çeşitli cazibe merkezlerini keşfetmeye ve unutulmaz anıları paylaşmaya davet ediyor.” söz konusu.

Brand Dubai Direktörü Shaima Al Suwaidi şunları söyledi: “#DubaiDestinations kampanyasının son sezonu, sakinleri ve ziyaretçileri Dubai’nin yaz aylarında sunduğu eşsiz ve zenginleştirici hazineleri keşfetmek için heyecan verici bir yolculuğa davet ediyor. Her sezon olduğu gibi, Dubai’nin çeşitli yaz cazibe merkezlerinin profilini yükseltmek için devlet kurumları, kamu ve özel sektörden endüstri paydaşları ve canlı yaratıcı medya topluluğu ile el ele veriyoruz. Etkileşimli rehberler, ilgi çekici medya içeriği ve diğer sürükleyici aktivasyonlar aracılığıyla, Dubai deneyiminin özünü sergileyen, BAE’den ve dünyanın her yerinden insanları Dubai’de kendi olağanüstü maceralarına atılmaya teşvik eden ilgi çekici anlatılar örmeyi hedefliyoruz.”

Brand Dubai Direktörü Shaima Al Suwaidi, #DubaiDestinations kampanyasının şehrin sakinlerini ve turistlerini Dubai’nin yaz sezonunda sunduğu eşsiz ve zengin hazineleri keşfetmek için heyecan verici bir yolculuğa davet ettiğini belirtti. . “Etkileşimli rehberler, ilgi çekici medya ve diğer etkileşimli etkinlikler aracılığıyla, Dubai deneyiminin özünü sergileyen ilgi çekici hikayeler anlatmayı ve böylece BAE’den ve dünyanın dört bir yanından insanları Dubai’de kendi olağanüstü maceralarına atılmaya teşvik etmeyi amaçlıyoruz.”

Kampanyanın bir parçası olarak Brand Dubai, Dubai’nin en değerli yaz deneyimlerine dair değerli bilgiler sunan bir dizi etkileşimli rehber sunuyor. Çocuklar için en iyi puan alan yaz kamplarından heyecan verici su aktivitelerine, büyüleyici konaklama ve iç mekan aktiviteleri için ipuçlarına kadar bu rehberler, yaz sezonunda Dubai’nin en iyi yerlerini keşfetmek için temel kaynaklar olarak hizmet ediyor.

#DubaiDestinations kampanyası, Brand Dubai tarafından başlatılan “Dubai’den Gururla” ağındaki favori yerel yemek mekanlarının yanı sıra alışveriş merkezleri, oyun alanlı restoranlar, kapalı mekan spor etkinlikleri ve tema parkları gibi kapalı mekan destinasyonlarını da öne çıkarıyor. “Dubai’den Gururla” girişimi, Dubai’de doğup kurulan işletmelerin başarı öykülerini öne çıkarıyor.

Brand Dubai, etkileyiciler, fotoğrafçılar, dijital medya yaratıcıları, görsel sanatçılar, animatörler ve resim sanatçıları dahil olmak üzere Dubai’nin destinasyon tekliflerini sergilemek için en başarılı kreatiflerle işbirliği yapıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-akyaka.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu